۱۴۰۴ دوشنبه ۲۶ فروردین
آرش شاهین
گروه آموزشی : مدیریت
آدرس پست الکترونیک :
آدرس صفحه شخصی :
|
Ph.D.,مهندسی صنایع-کیفیت,دانشگاه نیوکاسل,۱۳۸۲
M.Sc.,مهندسی صنایع,دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد,۱۳۷۷
B.Sc.,مهندسی صنایع,دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد,۱۳۷۴
جستجو:
|
Historical effect of verified purchases and ordinary users' testimonials on the sales rank of experience and search goods,,۱۴۰۳
علی ساجدی خواه, حسین رضایی دولت آبادی, آرش شاهین
Selecting information systems development models based on organizational culture: an integrated approach of DEMATEL and ANP,,۱۴۰۳
Ebrahim Vatan, Gholam Ali Raissi Ardali, آرش شاهین
Developing a risk-based strategic human resource management: a mixed-method approach,,۱۴۰۳
قاسم جبریل, علی صفری, آرش شاهین, محمود حمدان
Simulating the corrective actions affecting system availability: a system dynamics approach,,۱۴۰۳
فاطمه شاکر, آرش شاهین, سعید جهانیان
Designing and validating an organizational humor model :Mixed method approach,پژوهشنامه روانشناسی مثبت,۱۴۰۲
حسن اسماعیلیان, هادی تیموری, آرش شاهین
Cyberloafing attractiveness: a mixed-method based on Q methodology and Kano model,,۱۴۰۲
پریسا حیدری آقاگلی, علی صفری, آرش شاهین
Selecting new products by the revised ideal ratio: a Kano model approach,,۱۴۰۲
آرش شاهین, Ali Nourmohammadi
Designing a model for selecting, ranking and optimising service quality indicators using meta-heuristic algorithms,,۱۴۰۲
Behnam Khamoushpour, Abbas Sheikh Aboumasoudi, آرش شاهین, Shakiba Khademolqorani
Proposing a framework for analyzing the effect of lean and agile innovation on lean and agile supply chain,,۱۴۰۲
Payam Nikneshan, آرش شاهین, Hamid Davazdahemami
Investigating the supplier-producer relationship quality: a gap-quadrant analysis approach,پژوهش در مدیریت تولید و عملیات,۱۴۰۲
آرش شاهین, حمیدرضا تابش
Risk-based human capital management in the ICT companies in Isfahan: A mixed-method approach,,۱۴۰۲
قاسم جبریل, علی صفری, آرش شاهین, Mahmoud Hamdan
Pathology of organizational crisis management based on Hazard and Operability Analysis (A case study in an Iranian Company),,۱۴۰۲
الهام ربانی, علیرضا مقالی, آرش شاهین, نرگس عباسی
Assessing sustainable tourism development through service supply chain process maturity and service quality model,,۱۴۰۲
هادی بالوئی, رضا شاهین, آرش شاهین
Mapping the Interactive Model of Relationships between Blockchain-Related Variables in the Green Supply Chain: DEMATEL-ISM Approach,مدیریت صنعتی (دانش مدیریت سابق)-دانشکده مدیریت دانشگاه تهران,۱۴۰۲
ظهیر صادقی, سعید جهانیان, آرش شاهین
Clustering and identifying the Lean Six Sigma projects: higher education institutes,,۱۴۰۲
راضیه آقایی, داریوش محمدی زنجیرانی, آرش شاهين
Navigating recruitment paradox towards human resource productivity through ambidexterity,,۱۴۰۱
محمدعلی مهبد, آرش شاهین, علی نصراصفهانی
Optimising the costs of quality combination in the product life cycle by Taguchi design of experiments,,۱۴۰۱
نسیبه جنتیان, آرش شاهین, محیا خداپرستان
Providing a Competent-Based Human Resource Management Model with a Succession Approach,جامعه شناسی کاربردی(پژوهشی سابق)-دانشگاه اصفهان,۱۴۰۱
هادی تیموری, آرش شاهین, عبدالله کریمی
Strategies for developing native digital games: integrating theme analysis and mathematical programming approaches,مدیریت تولید و عملیات,۱۴۰۱
داریوش محمدی زنجیرانی, آرش شاهین, الهام محسنی
Investigating the causal relationships among failure modes, effects and causes: a system dynamics approach,,۱۴۰۱
فاطمه شاکر, آرش شاهین, سعید جهانیان
Developing a decision making grid for selecting innovation strategies - the case of knowledge-based companies,,۱۴۰۱
آرش شاهین, Nasim Malekzadeh, Lincoln C. Wood
The influence of the quality criteria on the quality cost of suppliers in SMEs,,۱۴۰۱
Ehsan Masoudi, آرش شاهین
Designing The Model of Antecedents and Consequences of Humor at Workplace,مدیریت سازمان های دولتی,۱۴۰۱
حسن اسماعیلیان, هادی تیموری, آرش شاهین, زیاد دهقان
Quality mining: a new approach for managing service quality,,۱۴۰۱
Behnam Khamoushpour, Abbas Sheikh Aboumasoudi, آرش شاهین, Shakiba Khademolqorani
Analyzing the Humor Model At Workplace: Grounded Theory Approach,مشاوره شغلی و سازمانی,۱۴۰۰
حسن اسماعیلیان, هادی تیموری, آرش شاهین
Structural Relation between Green Entrepreneurial Orientation and Green Innovation by role of Supply Chain Learning as a Mediator in SMEs,توسعه کارآفرینی,۱۴۰۰
احسان مسعودی, آرش شاهین
Designing an Integrated Method for Increasing Quality of Product through Its Lifetime by Taguchi Design of Experiments and PAF Model (The Case of Entekhab Industrial Group),چشم انداز مدیریت صنعتی,۱۴۰۰
آرش شاهین, Nassibeh Janatyan, محیا خداپرستان
طراحی الگوی سلامت سازمانی از دیدگاه ذینفعان کلیدی - مورد مطالعه: شرکت فولاد مبارکه اصفهان,,۱۴۰۰
محمد حسینی پزوه, سیدمحسن علامه, آرش شاهین
مدلسازی توانمندسازهای نوآوری باصرفه با رویکرد پویایی شناسي سيستم در صنايع کوچک و متوسط توليد کننده لوازم خانگي,,۱۴۰۰
مرجان نیرومند, , آرش شاهین, , امیررضا نقش, , حمیدرضا پیکری,
Green innovation a strategic resource to attain competitive advantage,,۱۴۰۰
Nasrin Barforoush, Akbar Etebarian, Amirreza Naghsh, آرش شاهین
Assessing the Antecedents and Dimensions of Air Passenger Experience Case study: Iranian Airlines, Isfahan airport,,۱۴۰۰
نرگس رستمیان کرمانی, بهرام رنجبریان, آرش شاهین, آذرنوش انصاری طادی
The new concept of quality in the digital era: a human resource empowerment perspective,,۱۴۰۰
Hadi Balouei Jamkhaneh, آرش شاهین, Sahar Valipour Parkouhi, Reza Shahin
Prioritizing the economic indicators of SSC: an integrative QFD approach of performance prism and BSC,,۱۴۰۰
Ali Goharshenasan, Abbas Sheikh Aboumasoudi, آرش شاهین, آذرنوش انصاری طادی
Identifying and classifying sustainable supply chain performance indicators: a GRI-based multivariate analysis,,۱۴۰۰
Ali Goharshenasan, Abbas Sheikh Aboumasoudi, آرش شاهین, آذرنوش انصاری طادی
How can green marketing lead to customer trust and green intention Evidences from the automobile industry,,۱۴۰۰
مجید محمدشفیعی, آرش شاهین
Selecting maintenance strategy and policy based on key performance indicators using TOPSIS technique - with a case study in the steel industry,,۱۴۰۰
آرش شاهین, ناهید امین صبوری, کامران کیانفر
Proposing a Model for Achieving Sustained Competitive Advantage in Crane Industry in Iran,پژوهشنامه مدیریت اجرایی,۱۴۰۰
فرشید فدائی فتح آبادی, آذرنوش انصاری طادی, آرش شاهین, علی صنايعي
Analyzing the Effect of Customers' commendation on the Sales performance of Goods in Digital Markets using Functional Regression Analysis,علوم مدیریت ایران,۱۴۰۰
علی ساجدی خواه, حسین رضایی دولت آبادی, آرش شاهین
Designing an organizational health model Case of: esfahan's mobarakeh steel company,پژوهشنامه مدیریت تحول,۱۴۰۰
محمد حسینی پزوه, سیدمحسن علامه, آرش شاهین
Revising the interrelationship matrix of house of quality by the Kano model,,۱۴۰۰
آرش شاهین, سیما ابراهیمی صدابادی
Frugal innovation enablers, critical success factors and barriers: A systematic review,,۱۴۰۰
Marjan Niroumand, آرش شاهین, Amirreza Naghsh, Hamid Reza Peikari
Customer categorization using a three-dimensional loyalty matrix analogous to FMEA,,۱۴۰۰
Peter Madzik, آرش شاهین
A hybrid model for analyzing the risks of green supply chain in a fuzzy environment,,۱۳۹۹
Ehsan Pourjavad, آرش شاهین
Green supplier development programmes selection: a hybrid fuzzy multi-criteria decision-making approach,,۱۳۹۹
Ehsan Pourjavad, آرش شاهین
Studying the critical success factors of ERP in the banking sector: a DEMATEL approach,,۱۳۹۹
Ali Ahmadzadeh, Abbas Sheikh Aboumasoudi, آرش شاهین, هادی تیموری
Product value analysis: a developed cost-benefit analysis ratio based on the Kano and PAF models,,۱۳۹۹
نسیبه جنتیان, آرش شاهین
Developing a ۳D decision-making grid based on failure modes and effects analysis with a case study in the steel industry,,۱۳۹۹
آرش شاهین, Ashraf Labib, Ali Haj Shirmohammadi, Hadi Balouei Jamkhaneh
CMMS software quality function deployment based on maintenance objectives: a framework for software selection process,,۱۳۹۹
Reza Shahin, آرش شاهین, Arash Shahin, محمد عرب یارمحمدی
Developing a QFD model for prioritizing the CSFs of ERP based on the enablers of organizational agility,,۱۳۹۹
Ali Ahmadzadeh, Abbas Sheikh Aboumasoudi, آرش شاهین, هادی تیموری
Proposing a technical human resource competence model in cyberspace media: a qualitative approach,,۱۳۹۹
سیدمجید زنجانی, علی شائمی برزکی, علی کاظمي, آرش شاهين
Integration of ANP and DEA methods for evaluating efficiency of maintenance strategies,,۱۳۹۹
احسان پورجواد, هادی شیرویه زاد, آرش شاهین
Investigating the relationship among the Kansei-based design of chocolate packaging, consumer perception, and willingness to buy,,۱۳۹۹
شکوفه مالکی ورنوسفادرانی, سیدفتح ا امیری عقدائی, آرش شاهین, آذرنوش انصاري طادي
Enhanced FMEA: An integrative approach of fuzzy logic-based FMEA and collective process capability analysis,,۱۳۹۹
آرش گرامیان, آرش شاهین, یهزاد مینایی, Jiju Antony
Analysing the influence of supply chain risk on supply chain sustainability using structural equation modelling - with a case study in the home appliance industry,,۱۳۹۹
آرش شاهین, Angappa Gunasekaran, سیما ابراهیمی
How competitiveness factors propel SMEs to achieve competitive advantage?,,۱۳۹۹
شیرزاد فرهیخته, علی کاظمی, آرش شاهین, مجید محمدشفیعي
An integrative approach for structuring and prioritising eco-innovation determinants with a survey in knowledge-based companies,,۱۳۹۹
آریانا شاهین, نرگس ایمانی پور, آرش شاهین, Lincoln C. Wood
Gap analysis in supplier sustainable development - with a case study in healthcare service,,۱۳۹۹
آرش شاهین, مینا رضوی
Ranking the indicators of open innovation adoption based on NPD factors,,۱۳۹۹
آرش شاهین, الهام مهدیان
Improving the formulation of industrial paints using FMEA and Taguchi approaches,,۱۳۹۹
غلامرضا صالحی, حمیدرضا پیکری, آرش شاهین
طراحی مدل تأثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحي محصول بر عملکرد صادراتي شرکت هاي صادرکننده صنايع دستي ايران,,۱۳۹۹
مهدی مددخانی, علی کاظمی, آرش شاهین, آذرنوش انصاری طادی
Model design The impact of export market orientation and product design management on export performance Companies exporting Iranian handicrafts,پژوهش های مدیریت در ایران,۱۳۹۹
مهدی مددخانی, علی کاظمی, آرش شاهین, آذرنوش انصاری طادی
Selecting maintenance strategy and policies based on key performance indicators using TOPSIS technique With a case study in the steel industry,,۱۳۹۹
آرش شاهین, ناهید امین صبوری, کامران کیانفر
Simulating the Effective Policies for Improving Demand Response Rate in an Internet Home-made Food Distribution System: a System Dynamics Approach,مدیریت تولید و عملیات,۱۳۹۹
سعید جهانیان, فرحناز شیخ بهائی, آرش شاهین
Quality and innovation: how to create value for customers by value-added innovation,,۱۳۹۸
آرش شاهین
Identifying and evaluating cognitive factors influencing the acceptance of mobile payment services,,۱۳۹۸
آرش شاهین, حمزه کاظمی مهیاری
Proposing a model of talent excellence with a case study in Isfahan Province Gas Company,,۱۳۹۸
فرزانه سلطانی, آرش شاهین, علی شائمی برزکی
A dynamic modeling for green business development in oil refining industry,,۱۳۹۸
نسرین بارفروش, اکبر اعتباریان, امیررضا نقش, آرش شاهین
Frugal innovation enablers: a comprehensive framework,,۱۳۹۸
مرجان نیرومند, آرش شاهین, امیررضا نقش, حمیدرضا پیکری
Developing a two-phase QFD for improving FMEA: an integrative approach,,۱۳۹۸
فاطمه شاکر, آرش شاهین, سعید جهانیان
Ranking the obstacles of green supply chain management using fuzzy approaches of TOPSIS and DEMATEL with a case study in a pharmaceutical industry,,۱۳۹۸
آرش شاهین, بهزاد معصومی, محمدعلی شفیعی
Analyzing the influence of job satisfaction on hostage employee loyalty in Isfahan Province Gas Company,,۱۳۹۸
افشین جهانبازی گوجانی, آرش شاهین, علی نصراصفهانی, علی صفري
Revising the Kano model for designing an employee compensation system: Developing one-dimensional attributes,,۱۳۹۸
حسین واعظ شهرستانی, آرش شاهین, هادی تیموری, علی شائمي برزکي
Brand excellence: a holistic model for brands evaluation and ranking - the case of Isfahan brands,,۱۳۹۸
آرش شاهین, مسعود پور حمیدی
Developing a model for analyzing the factors influencing interpersonal conflict A mixed method study,,۱۳۹۸
زینب لله گانی, علی نصراصفهانی, آرش شاهین, علی صفری
Developing a model for classifying employee behaviour based on job satisfaction and loyalty using gap analysis and loyalty matrix with a case study in the gas industry,,۱۳۹۸
افشین جهانبازی گوجانی, آرش شاهین, علی نصراصفهانی, علی صفري
Proposing an approach for selecting outsourcing strategies in the two-level bidirectional service supply chain with a case study in hospital services,مدیریت تولید و عملیات,۱۳۹۸
آرش شاهین, نرگس رستمیان کرمانی
Proposing an improved economic value model for human resource valuation,,۱۳۹۷
ساسان قاسمی, آرش شاهین, علی صفری
الگوی نظام جبران خدمات شایسته محور کارکنان,,۱۳۹۷
هادی تیموری, آرش شاهین, علی شائمی برزکی, عبداله کريمي
Improving Decision-Making Grid based on interdependence among failures with a case study in the steel industry,,۱۳۹۷
آرش شاهین, Ashraf Labib, سروش امامی, مهدی کرباسیان
Prioritising product development strategies based on supply chain flexibility using multiple attribute decision making: the case of Esfahan Steel Company,,۱۳۹۷
آرش شاهین, داریوش محمدی زنجیرانی, مهدی نظری
Hybrid performance evaluation of sustainable service and manufacturing supply chain management: An integrated approach of fuzzy dematel and fuzzy inference system,,۱۳۹۷
احسان پورجواد, آرش شاهین
Investigating the application of meta-heuristic algorithms in optimising opportunistic maintenance: an exploratory study,,۱۳۹۷
آرش شاهین, سعیده جوکار
Developing a Decision Making Grid for determining proactive maintenance tactics: A case study in the steel industry,,۱۳۹۷
آرش شاهین, ناهید امین صبوری, کامران کیانفر
Service quality function deployment by the C-shaped QFD ۳D matrix: The case of post bank services,,۱۳۹۷
مریم حسنی, آرش شاهین, منوچهر خردمندنیا
Identification and ranking of competency-based recruitment system criteria: an empirical case study,,۱۳۹۷
عبداله کریمی, هادی تیموری, آرش شاهین, علی شائمي برزکي
طراحی نظام ارزیابی عملکرد شایسته محور با رویکرد جانشین پروری,,۱۳۹۷
عبداله کریمی, هادی تیموری, آرش شاهین, علی شائمي برزکي
ارزیابی هویت نوظهور مصرف کنندگان ایرانی در فضای مجازی ايران و تأثير آن بر فعاليت هاي ارتباطي نمانام ها با استفاده از نظرية زمينه اي کلاسيک,,۱۳۹۷
سمیه زمانی, علی کاظمی, آرش شاهین, نرگس کشتی آرای
The Application of Mamdani Fuzzy Inference System in Evaluating Green Supply Chain Management Performance,,۱۳۹۷
احسان پورجواد, آرش شاهین
Prioritizing Key Supply Chain Risks Using the Risk Assessment Matrix and Shannon Fuzzy Entropy - with a Case Study in the Home Appliance Industry,,۱۳۹۷
آرش شاهین, آرزو کیان ارثی, آذرخش شالی
Competency-based recruitment and managerial succession,,۱۳۹۷
عبداله کریمی, هادی تیموری, آرش شاهین, علی شائمي برزکي
ارائه مدل احساسات مصرف کنندگان در صنعت بسته بندی با استفاده از مدل سازی ساختاری- تفسیری,,۱۳۹۷
شکوفه مالکی, سیدفتح ا امیری عقدائی, آرش شاهین, آذرنوش انصاری طادي
Exploring the factors influencing smartphone applications usage: a mixed method study,,۱۳۹۶
سمیه زمانی, علی کاظمی, آرش شاهین, نرگس کشتیاری
Developing the C-shaped QFD ۳D Matrix for service applications with a case study in banking services,,۱۳۹۶
آرش شاهین, الهام باقری ایرج, حسین واعظ شهرستانی
An integrated approach for prioritizing lean and agile production factors based on costs of quality with a case study in the home appliance industry,,۱۳۹۶
آرش شاهین, مرضیه رضایی
Evaluation and prioritization of service quality dimensions based on gap analysis with analytic network process,,۱۳۹۶
رضا دبستانی, آرش شاهین, محمد سلجوقیان
Does correlation matrix influence prioritisation of the results of house of quality? The case of a manufacturing company,,۱۳۹۶
فهیمه چاوشی, آرش شاهین
Evaluation of factors influencing performance of world class supply chains using structural equation modelling – with a case study in the food industry,,۱۳۹۶
آرش شاهین, محمد عرب یارمحمدی, آریانا شاهین
Classifying and prioritising TV design attributes by Kano model and quadrant analysis: with a case study in Entekhab Industrial Group,,۱۳۹۶
آرش شاهین, سیما ابراهیمی
Determining the Critical Factors of Radical Innovation Using an Integrated Model of Fuzzy Analytic Hierarchy Process-Fuzzy Kano With a Case Study in Mobarakeh Steel Company,,۱۳۹۶
آرش شاهین, آذر براتی, آرش گرامdان
Prioritising the needs of high speed internet subscribers using importance performance analysis: the case of Asia-Tech Company in Shiraz,,۱۳۹۶
آرش شاهین, سمیرا ذوالفقاری
Classifying customer requirements using Kano model and Kano map: the case of hospital services,,۱۳۹۶
آرش شاهین, سجاد عکاشه
Prioritising agility capabilities based on cost of quality using integrative approach of Shannon entropy, house of quality and quadrant analysis - with a case study in home appliance industries,,۱۳۹۶
آرش شاهین, مرضیه رضایی
Proposing a model for evaluating lean project management performance using grounded theory,,۱۳۹۶
رضا دبستانی, عباس مقبل بارز, عادل آذر, آرش شاهین
ارائه چارچوبی یکپارچه به منظور انتخاب شاخص های ارزیابی عملکرد در زنجیره تامین خدمات با مطالعه موردي در زنجيره تامين خدمات دوسويه يک سطحي,,۱۳۹۶
آرش شاهین, هدی مهرپرور, مهدی کرباسیان
نیاز اطلاعاتی و رفتار اطلاع یابی در محیط کسب وکار صنعت ساخت و تولید ایران (يک مطالع? کيفي),,۱۳۹۶
فرزانه شاه زیدی, ابراهیم افشارزنجانی, آرش شاهین
طراحی الگوی تعالی استعداد با استفاده از رویکرد مرور سیستماتیک و فراترکیب کيفي در شرکت گاز استان اصفهان,مديريت منابع انساني در صنعت نفت,۱۳۹۶
فرزانه سلطانی, آرش شاهین, علی شائمی برزکی
ارزیابی و برنامه ریزی جهت بهبود قابلیت اطمینان بالگرد در شرکت هواپیماسازي ايران با مطالعه موردي ارابه فرود,,۱۳۹۵
محمد فرهمند, مهدی کرباسیان, آرش شاهین
تحلیل چشم انداز توسعه تکنولوژی های انرژی خورشیدی در ایران به روش تلفيقي از SWOT و DEMATEL,,۱۳۹۵
مجتبی قائمی راد, آرش شاهین
تحلیل چشم انداز توسعه تکنولوژی های انرژی خورشیدی در ایران به روش تلفيقي از SWOT و DEMATEL,,۱۳۹۵
مجتبی قائمی راد, آرش شاهین
تحلیل چشم انداز توسعه تکنولوژی های انرژی خورشیدی در ایران به روش تلفيقي از SWOT و DEMATEL,,۱۳۹۵
مجتبی قائمی راد, آرش شاهین
Managerial Competencies for Chairpersons: A Delphi study,,۱۳۹۵
عزیزاله اربابی سرجو, سیدعلی سیادت, رضا هویدا, آرش شاهین, بي بي عشرت زماني
Revising satisfaction and dissatisfaction indexes of the Kano model by reclassifying indifference requirements A case study of the presidential elections,,۱۳۹۵
آرش شاهین, سمیه محمدی, حسین هرسیج, محمودرضا رهبرقاضی
Developing House of Quality by integrating top roof and side roof matrices and service TRIZ with a case study in banking services,,۱۳۹۵
آرش شاهین, الهام باقری ایرج, حسین واعظ شهرستانی
A new approach for estimating leagile decoupling point using data envelopment analysis,,۱۳۹۵
آرش شاهین, Angappa Gunasekaran, اعظم خلیلی, هادی شیرویه زاد
Investigating the impact of RFID technology utilisation on supply chain and performance with a case study in Iran’s manufacturing industries,,۱۳۹۵
آرش شاهین, جواد خزایی پول, اعظم خلیلی
Determining factors influencing radical and incremental innovation with a case study in the petrochemical industry,,۱۳۹۵
آرش شاهین, آذر براتی, رضا دبستانی, اعظم خلیلی
A comparative study of ordinary and fastidious customers’ priorities in service quality dimensions,,۱۳۹۵
رضا دبستانی, آرش شاهین, هادی شیرویه زاد, محمد سلجوقیان
Proposing a new approach for evaluating supply chain agility by data envelopment analysis with a case study in Pashmineh Kavir factory,,۱۳۹۵
آرش شاهین, اعظم خییلی, مسعود پورحمیدی
TRIZ and the Kano model: proposing an integrated approach for improving product quality according to customer needs,,۱۳۹۵
آرش شاهین, سعید عابدی, محمد جواد رنجبر, احمد کمالی
Proposing a two-criterion quality loss function using critical process capability indices A case study in heart emergency services,,۱۳۹۵
آرش گرامیان, آرش شاهین, سارا بندر ریگیان, یاسر شجاعی
Comparative analysis of the viewpoints of customers, employees and managers based on the developed model of service quality gaps – with a case study in the travel agents at the centre of the city of Tehran,,۱۳۹۵
آرش شاهین, زهرا مهدوی, فرامرز شاه محمدی
Prioritisation of quality management principles based on critical success factors of TQM using integrated approach of MCDM and IPA – the case of Marjan Tile Company,,۱۳۹۵
علی گهرشناسان, آرش شاهین
تحلیل تاثیر توانمندی های نوآوری فناورانه بر تجاری سازی فناوري و عملکرد شرکت هاي دانش بنيان استان اصفهان,,۱۳۹۵
مریم پاک نیت, رضا انصاری, آرش شاهین
Is organizational citizenship behavior an attractive behavior for managers? A Kano model approach,,۱۳۹۴
رضا صالح زاده, آرش شاهین, علی کاظمی, علی شائمی برزکی
Estimating overall equipment effectiveness for continuous production lines: with a case study in Esfahan Steel Company,,۱۳۹۴
آرش شاهین, نوشین غفرانی اصفهانی
Estimating customer lifetime value for new product development based on the Kano model with a case study in automobile industry,,۱۳۹۴
آرش شاهین, سمیه محمدی شاهیوردی
The shortest route for transportation in supply chain by minimum spanning tree,,۱۳۹۴
آرش شاهین, فاطمه جافری
Developing the Kano model by service quality robust design: an integrative approach,,۱۳۹۴
آرش شاهین, نسیبه جنتیان
Importance-performance analysis of service quality dimensions for the customer groups segmented by DEA The case of four star hotels,,۱۳۹۴
رضا دبستانی, آرش شاهین, محمد سلجوقیان, هادی شیرویه زاد
Infrastructure and core QM, human resource results and customer satisfaction: the case of Iranian auto-industry part suppliers,,۱۳۹۴
بیتایزدانی, علی عطافر, آرش شاهین, منوچهر خردمندنیا
Prioritisation of ۱۴ quality management tools based on quality principles using integrated approach of multi-criteria decision-making and importance – performance analysis – the case of Marjan Tile Company,,۱۳۹۴
علی گوهرشناسان, آرش شاهین, مجید اسماعیلیان
The impact of TQM practices on organizational learning case study Automobile part manufacturing and suppliers of Iran,,۱۳۹۴
بیتا یزدانی, علی عطافر, آرش شاهین, منوچهر خردمندنیا
در تکاپوی تغییر: تجربه های نوآوری مدیران کتابخانه های دانشگاهي در شماري از دانشگاه هاي ايران,,۱۳۹۴
پریناز بابائی, ابراهیم افشارزنجانی, آرش شاهین
ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي - دوسويه,,۱۳۹۴
آرش شاهین, مریم دژطاهریان
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیت های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان,,۱۳۹۳
آرش شاهین, سیدمحسن علامه, علی اسدی
Comparison of organisational excellence based on the model of Peters and Waterman with case study in the steel industry,,۱۳۹۳
بتول فروزان, علی عطافر, آرش شاهین
اندازه گیری کارایی برند بانک های خصوصی اصفهان بر مبنای رضايت و وفاداري مشتريان با استفاده از تحليل پوششي داده ها,,۱۳۹۳
آرش شاهین, علی صنایعی, محمد صادق رضایی
The role of brand image in forming airlines passengers’ purchase intention: study of Iran aviation industry,,۱۳۹۳
مجید محمدشفیعی, علی صنایعی, آرش شاهین, حسين رضايي دولت آبادي
Presentation of a model for the analysis of factors affecting the tourist’s behavioral intentions a case of Isfahan, Iran,,۱۳۹۳
آرش شاهین, سیدمحسن علامه, علی اسدی, محمدرضا ممتاز
Developing a model for the influence of perceived organizational climate on organizational citizenship behaviour and organizational performance based on balanced score card,,۱۳۹۳
آرش شاهین, جواد شبانی نفتچی, جواد خزاdی پول
تحلیل کیفیت آموزش مجازی و حضوری؛ دانشگاه امیرکبیر,,۱۳۹۳
حمید رحیمی سمیرمی, آرش شاهین, راضیه آقابابايي
Examining the relationship between branding and customers’ attitudes toward banking services - Empirical evidence from Iran,,۱۳۹۳
رضا جلیل وند, آرش شاهین, لیلا نصرالهی وستا
رابطه توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیتهای چابکی سازمانی در دانشگاههاي دولتي شهر اصفهان,,۱۳۹۳
مرضیه حیدری, سیدعلی سیادت, رضا هویدا, آرش شاهين
بررسی رویه های مدیریت کیفیت جامع در سازمانهاي دولتي ايران در فاصله زماني ۸۸-۱۳۸۱ با استفاده از رويکرد فراتحليل,,۱۳۹۳
بیتا یزدانی, علی عطافر, سعید فتحی, آرش شاهین
Ranking electronic customer complaints by FMEA and TOPSIS with a case study in Isfahan Province Gas Company,,۱۳۹۳
آرش شاهین, زهرا خدادادی, هادی شیرویه زاد
EFQMQual: evaluating the implementation of the European quality award based on the concepts of model of service quality gaps and ServQual approach,,۱۳۹۳
آرش شاهین, هادی بالویی جام خانه, سیده زهرا حسینی چرياني
Developing robust design: determining critical limits for signal-to-noise ratio based on process capability index,,۱۳۹۳
آرش شاهین, آرش گرامیان
Performance Indicators in a Service Supply Chain,,۱۳۹۳
هدی مهرپرور, آرش شاهین, مهدی کرباسیان
Benchmarking of organisations manager performance applying with AE۳Q; analytical hierarchy process,,۱۳۹۳
مائده ربانی مهر, آرش شاهین
The effect of organisational factors of knowledge management on corporate entrepreneurship: an empirical investigation on Iranian sport organisations,,۱۳۹۳
آرش شاهین, جواد خزایی پول, مجتبی امانی
ارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو ۱۰۰۱۵,,۱۳۹۳
زهرا طاهری, محمد سلطان حسینی, آرش شاهین
Investigation of the influence of "Radical and Incremental Innovations" on relationship between "Knowledge Management" and "organizational learning and performance",,۱۳۹۳
آرش شاهین, آذرنوش انصاری طادی, آذر براتی, مرتضی بشارتی
برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت بندی استراتژی های توسعه یک محصول جديد بر مبناي مدل هوانگ و مدل کانو,,۱۳۹۳
آرش شاهین, سمیه محمدی شاهیوردی, مسلم علی محمدی کمال آبادي, عاطفه نوري
ارائة یک رویکرد تلفیقی از مدل کانو و طراحی آزمایش های تاگوچي بر اساس مهندسي کانسي به منظور طراحي محصول مطابق با نيازهاي مشتري در صنعت خودرو,,۱۳۹۳
آرش شاهین, حسین واعظ شهرستانی, الهام باقری ایرج
سرمایه فکری ، قابلیت یادگیری سازمانی و کارايي عملکرد توسعه محصول جديد در صنعت خودرو,,۱۳۹۳
محمدحسین خصم افکن, علی عطافر, علی نصراصفهانی, آرش شاهین
Proposing a method for implementing business process re-engineering,,۱۳۹۳
فرشته مشهدی, عادل آذر, آرش شاهین
Proposing an approach for ranking manufacturing companies based on knowledge management process using fuzzy TOPSIS with a case study on the excellent brands of Isfahan province,,۱۳۹۳
مهدیه مظاهری, آرش شاهین, هادی شیرویه زاد
Proposing a new approach for evaluating the situational leadership theory based on the Kano model The case of university students,,۱۳۹۳
رضا صالح زاده, آرش شاهین, علی کاظمی, علی شائمی برزکی
Developing a logical model for cellular manufacturing systems by theory of constraints thinking process approach,,۱۳۹۲
مظاهر قربانی, سید محمد عرب زاد, هادی شیرویه زاد, آرش شاهین
اولویت بندی استراتژی های پایش وضعیت برای افزايش قابليت دسترسي تجهيزات با استفاده از رويکرد ترکيبي AHP-QFD با مطالعه موردي در شرکت سهامي ذوب آهن اصفهان,,۱۳۹۲
آرش شاهین, هادی بالویی جام خانه, پژمان سلیمانپور
عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از سیستم پرونده پزشکی الکترونیک (EMR) در پلی کلینیک مرکزي صنعت نفت اصفهان با استفاده از مدل پذيرش تکنولوژي (TAM),,۱۳۹۲
ناهید توکلی, آرش شاهین, مریم جهانبخش, حبیب اله مختاری, مریم رفيعي
Developing a model of Customer Relationship Management (CRM) for Sina Bank – A case study on branches of Sina Bank in Isfahan city,,۱۳۹۲
سیدمحسن علامه, آرش شاهین, حسینعلی بختیار نصرآبادی, عاطفه رقیبي
The Role of Customer Knowledge Management (CKM) in Improving Organization-Customer Relationship,,۱۳۹۲
علی عطافر, مجید سدیدی, حمیده عطافر, آرش شاهین
ارزیابی عملکرد بیمارستان شهید صدوقی یزد بر اساس الگوی تعالي سازماني EFQM,,۱۳۹۲
سیدمحمد یونسی فر, آرش شاهین, علی صنایعی
Investigating the relationship between control factors and innovation performance in Isfahan Steel Company,,۱۳۹۲
آرش شاهین, زهرا زینلی
Studying the Relationship between Organizational Learning and Organizational Agility Capabilities in Public Universities of Isfahan,,۱۳۹۲
مرضیه حیدری, سیدعلی سیادت, رضا هویدا, آرش شاهين
Studying the influence of e-CRM on web-based brand personality – the case of Mellat Bank,,۱۳۹۲
آرش شاهین, مهشید قریب پور, شیرین تیموری, الهام باقري ايرج
Determining appropriate maintenance strategy based on decision making grid, Sigma level, and process capability index – with a case study in a steel company,,۱۳۹۲
آرش شاهین, نوشین غفرانی اصفهانی, سید اکبر نیلی پور طباطبايي
Prioritization of innovation factors by the integration of concurrent function deployment and P diagram with a case study in Sepahan Industry Group,,۱۳۹۲
آرش شاهین, انسیه بخشی
Concurrent engineering and manufacturing flexibility: an integrated model,,۱۳۹۲
آرش شاهین, نرگس رستمیان
Investigating the relationship among self-leadership strategies by association rules mining,,۱۳۹۲
آرش شاهین, رضا صالح زاده
Investigating the Impact of Learning Organization on Implementing Total Quality Management in Karaj Telecommunication Company,,۱۳۹۲
آرش شاهین, ندا رمضانپور, گیتا امیرصدری
Analyzing the Effects of Brand Innovativeness on Attitude towards the Brand Considering the Moderating Role of Consumer Innovativeness with a Case Study in Students of University of Isfahan,,۱۳۹۲
علی صنایعی, آرش شاهین, احسان طاهرفر
A novel approach for supplier selection based on the Kano model and fuzzy MCDM,,۱۳۹۲
مظاهر قربانی, سید محمد عرب زاد, آرش شاهین
The Impact of Structural Capital on New Product Development Performance Effectiveness- The Mediating Role of New Product Vision and Competitive Advantage,,۱۳۹۲
محمدحسین خصم افکن نظام, علی عطافر, علی نصراصفهانی, آرش شاهین
Human Capital and New Product Development Performance Efficiency- The Mediating Role of Organizational Learning Capability,,۱۳۹۲
محمدحسین خصم افکن نظام, علی عطافر, علی نصراصفهانی, آرش شاهین
Analyzing the Influence of Ethical Sales Behavior on Customers Loyalty through Customer Satisfaction and Trust in Insurance Company,,۱۳۹۲
راضیه پژمان, محمدحسین مشرف جوادی, آرش شاهین
Proposing a contradiction matrix by developing KANSEI engineering based on theory of inventive problem solving (TRIZ),,۱۳۹۲
آرش شاهین, حسین واعظ شهرستانی, الهام باقری ایرج
E-Brand as a Strategic ICT-Based Leverage for Iranian Airline Companies in Religious Tourisms Industry,تحقیقات بازاریابی نوین,۱۳۹۲
مجید محمدشفیعی, علی صنایعی, آرش شاهین, حسين رضايي دولت آبادي
Ranking players by DEA the case of English Premier League,,۱۳۹۲
سیدمحمد عرب زاد, مظاهر قربانی, آرش شاهین
Selecting maintenance strategy in mining industry by analytic network process and TOPSIS,,۱۳۹۲
احسان پورجواد, هادی شیرویه زاد, آرش شاهین
توسعه رویکردی تلفیقی از تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالمکوئيست براي ارزيابي عملکرد پروژه ها,,۱۳۹۲
میثم عظیمیان, آرش شاهین, مهدی علینقیان, سيدمحمدعلي بدري
Evaluating and ranking hotels offering e-service by integrated approach of Webqual and fuzzy AHP,,۱۳۹۲
آرش شاهین, جواد خزائی پول, مهدی پورمصطفی
Analysing the influence of privatisation on organisational culture in Isfahan Mobarakeh Steel Company,,۱۳۹۲
علی عطافر, مریم راسخ, آرش شاهین
Study the amount of application of social capital indices at Babol Carpet and Rug Industries Company,,۱۳۹۲
سیدامیر علی میری, سیدعلی سيادت, آرش شاهين
Investigating the Effect of Knowledge Management Components on Innovation Cycle Constituents of Khouzestan Steel Company,,۱۳۹۲
آرش شاهین, آرمیه عباس زاده
Investigation and prioritize the factors affecting productivity from the perspective of work life quality in Isfahan Electricity Distribution Company,,۱۳۹۲
الهام جلالی جلال آبادی, علی عطافر, آرش شاهین
Integrating Kansei engineering and revised Kano model with a case study in the automobile industry,,۱۳۹۲
آرش شاهین, محمدحسین مشرف جوادی, حسین واعظ شهرستانی
Radio Frequency Identification (RFID): a technology for enhancing Computerized Maintenance Management System (CMMS),تحقیقات بازاریابی نوین,۱۳۹۲
آرش شاهین, امیرمهدی قاضی فرد
ارزیابی تراکم ورودی در مرکز آزمایشگاه های کالیبراسیون شرکت هسا با استفاده از تحليل پوششي داده ها (DEA),,۱۳۹۲
علیرضا صحرائی, محمد ایزدیخواه, آرش شاهین
تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک با مطالعه موردی بر روي شهروندان الکترونيک,,۱۳۹۲
علی صنایعی, آرش شاهین, حمیده سلیمیان
تعیین و اولویت بندی وظایف واحد تحقیق و توسعه در زمینه مديريت فناوري مرتبط با منابع انساني سازمان با استفاده از BSC و TOPSIS - مطالعه موردي: شرکت پالايش نفت اصفهان,مديريت منابع انساني در صنعت نفت,۱۳۹۲
آرش شاهین, محمدرضا عطارپور, مرتضی روزبهانی
Proposing a comprehensive and hierarchic framework for prioritising Isfahan brands using AHP and TOPSIS approaches,,۱۳۹۱
آرش شاهین, مسعود پورحمیدی
Prioritising enablers of EFQM based on manager performance: an integration of ۳۶۰° evaluation and house of quality (HoQ),,۱۳۹۱
آرش شاهین, مائده ربانی مهر
Feasibility Study of Implementing Reliability Centered Maintenance in Esfahan Oil Refinery Company,,۱۳۹۱
قدرت الله آقایی, آرش شاهین, نوشین غفرانی اصفهانی, ناصر ملاوردی اصفهاني
Meta Analysis of the Impact of Factors Related to Research Structure on the Strength of Bankruptcy Prediction Models and Variables,,۱۳۹۱
سعید فتحی, آرش شاهین, بهاره اکبری شهرستانی, محمد صفانور
Service quality robust design – with a case study in airport services,,۱۳۹۱
آرش شاهین, نسیبه جنتیان, ناهید نصیرزاده
اولویت بندی توانمندسازهای EFQM,,۱۳۹۱
آرش شاهین, مائده ربانی مهر
Selecting optimum maintenance strategy by analytic network process with a case study in the mining industry,,۱۳۹۱
آرش شاهین, احسان پورجواد, هادی شیرویه زاد
Determining Canonical Variables of Organizational Justice and its Role in Organizational Commitment of the Staff of Iran Oil Industry: The Case of Isfahan Oil Refinery Company,,۱۳۹۱
ناهید نادری بنی, رضا هویدا, آرش شاهین, محمدرضا نادری
Investigating the Influence of Customers Feeling and Judgment on their Loyalty with Emphasize on Brand Equity: The Case of Isfahan Crystal and Glalss Products,,۱۳۹۱
بهرام رنجبریان, آرش شاهین, سعید جعفری
Profitability Assessment of Fundamental Analysis in Stock Selection (The Case of Tehran Security Exchange in the Autumn of ۲۰۱۱),,۱۳۹۱
سعید فتحی, آرش شاهین, محمد صفا نور, بهاره اکبری شهرستانی
Proposing an Integrated Model of BSC and EFQM and Analyzing its Influence on Organizational Strategies and Performance The Case of Isfahan Municipality Complex,,۱۳۹۱
آرش شاهین, حسین رضایی دولت آبادی, میلاد کوچکیان
Ranking Chain Stores According to Service Loyalty Dimensions of Customers by using Multiple Attribute Decision Making Approach the Case of Etka Chain Stores in the City of Tehran,,۱۳۹۱
آرش شاهین, محمد آقایی, حامد اصغریه اهری
Prioritisation of departments based on service quality dimensions in Isfahan Steel Company: a multiple criteria decision making approach,,۱۳۹۱
آرش شاهین, الهام مهرپرور, هادی شرویه زاد
Proposing and analysing a model for the influence of outsourcing on organisational agility with a case study in a manufacturing company,,۱۳۹۱
آرش شاهین, محمود احمدی آذر
تعیین ترکیب بهینه ی مشتریان بر مبنای الگوي Kano و با استفاده از برنامه ريزي آرماني- با مطالعه ي موردي در بيمارستان الزهراي (س) اصفهان,,۱۳۹۱
آرش شاهین, محمود احمدی آذر
میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کيفيت خدمات در بيمارستان افشار يزد,,۱۳۹۱
سید محمد یونسی فر, علی صنایعی, آرش شاهین
How Consumers Perception of Country of Origin Affects Brand Equity: A Case Study in Iran,,۱۳۹۱
آرش شاهین, علی کاظمی, حمزه کاظمی مهیاری
Electronic Medical Record in Central Polyclinic of Isfahan Oil Industry: a Case Study Based on Technology Acceptance Model,,۱۳۹۱
ناهید توکلی, مریم جهانبخش, آرش شاهین, حبیب الله مختاری, مریم رفيعي
Typology of Kano models: a critical review of literature and proposition of a revised model,,۱۳۹۱
آرش شاهین, مسعود پورحمیدی, J. Antony, S.H. Park
اولویت بندی استراتژی های پایش وضعیت برای افزايش قابليت دسترسي تجهيزات با استفاده از نمره اولويت پذيري خطر (RPN) و رويکرد AHP,,۱۳۹۱
آرش شاهین, هادی بالویی جام خانه
Analyzing the Advantages of Integrated Management System: The Case of a Diary Factory,,۱۳۹۱
آرش شاهین, گیتا امیرصدری, مهدی کرباسیان, ندا رمضان پناه
ترکیب روش های خوشه بندی، AHP و کانو برای توصیف خدمات بانک سامان (مطالعه موردی: شهرستان قم),,۱۳۹۱
آرش شاهین, رضا صالح زاده, مهسا قندهاری
Determining and Prioritization of Creative Opportunities - Case Study: Beautification Organization of Isfahan,,۱۳۹۱
بهروز ارباب شیرانی, آرش شاهین, ساسان قاسمی
An integrated approach for service quality and effectiveness improvement with a case study in the recycling pavilion service process of Isfahan municipality,,۱۳۹۱
آرش شاهین, علی عطافر, منیره سامع
Investigating the Influence of Intellectual Capital on Performance of Iran Private Banking Sector,,۱۳۹۱
سیدمحسن علامه, آرش شاهین, سارا رشیدی, امین محمودی
The current state of management development in Iran: Case of insurance industry,,۱۳۹۱
نسترن سیماراصل, علی عطافر, آرش شاهین, هوشنگ طالبی حبیب آبادی
Analysis of Relationship between Knowledge Management and Customer Relationship Management with Customer Knowledge Management (Case Study At Azaran Valve co.),,۱۳۹۱
سیدمحسن علامه, آرش شاهین, بابک تابانی فر
The Influence Of Service Quality On Service Loyalty - Case Study: Irangate Company,,۱۳۹۱
علی صنایعی, آرش شاهین, آرزو طاهری
Optimum maintenance strategy: a case study in the mining industry,,۱۳۹۱
آرش شاهین, هادی شیرویه زاد, احسان پورجواد
A DEA approach for comparative analysis of service quality dimensions with a case study in hotel industry,,۱۳۹۱
هادی شیرویه زاد, فرهاد حسین زاده لطفی, آرش شاهین, میربهادرقلي آريانژاد, رضا دبستاني
Proposing A Combination Model Of BSC And EFQM On Basis Of Modern Strategic Management System And Analyzing Its Influence On Implementation And Evaluation Of Organization Strategies And Performance - Case Study: Isfahan Municipality Complex,,۱۳۹۱
آرش شاهین, حسین رضایی دولت آبادی, میلاد کوچکیان
Developing a multi-objective, multi-item inventory model and three algorithms for its solution,,۱۳۹۱
ام البنین یوسفی, میربهادرقلی آریانژاد, سید جعفر سجادي, آرش شاهين
تحلیل و اولویت بندی عوامل مدیریت کیفیت فراگير (TQM) موثر بر عملکرد مالي با رويکرد تجزيه و تحليل سلسله مراتبي گروهي با مطالعه موردي در صنعت مواد غذايي,,۱۳۹۰
آرش شاهین, محسن عارف نژاد, فاطمه فغانی
سنجش تفاوت مشخصات کیفیتی خدمات و نحوه ارائه خدمات در صنعت بیمه (بررسی موردی: شرکت بیمه ايران در استان اصفهان),,۱۳۹۰
آرش شاهین, زهرا ابوالحسنی
Service TRIZ: an approach for service quality design - with a case study in the hospitality industry,,۱۳۹۰
آرش شاهین, مسعود پورحمیدی
Customer Loyalty Assessment: A Case Study in MADDIRAN, the Distributor of LG Electronics in Iran,,۱۳۹۰
Ali Dehghan, آرش شاهین
The application of FMEA in the oil industry in Iran: The case of four litre oil canning process of Sepahan Oil,,۱۳۹۰
Masoud Hekmatpanah, آرش شاهین, Natraj Ravichandran
A feasibility study of the implementation of total quality management based on soft factor,,۱۳۹۰
آرش شاهین, Reza Dabestani
تحلیل عارضه های سازمانی دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس مدل شش جعبه از دیدگاه اعضای هيئت علمي و ارتباط آن با سلامت سازماني و کيفيت محيط کار,,۱۳۹۰
حمید رحیمی سمیرمی, سیدعلی سيادت, رضا هويدا, آرش شاهين, حسنعلي بختيارنصرآبادي
Investigating the Influence of Per-Case Plan on Treatment Capacity Utilization and Staff Efficiency in the Hospitals of Isfahan,,۱۳۹۰
علی عطافر, نسترن سیمار اصل, آرش شاهین
An Investigation on the Influence of Total Quality Management on Financial Performance the Case of Boutan Industrial Corporation,,۱۳۹۰
آرش شاهین
Facility Layout Simulation and Optimization: an Integration of Advanced Quality and Decision Making Tools and Techniques,,۱۳۹۰
آرش شاهین, مهدی پورمصطفی
Studying the Influence of Effective Factors of Organizational Learning on Human Resource Productivity - The Case of Western educational Organizations of,,۱۳۹۰
محمدحسین مشرف جوادی, آرش شاهین
Designing L۳Y۲T model for Analysis and Prioritization of the Innovation and Agility Factors,,۱۳۹۰
آرش شاهین, منصور نیکجو, اکبر نیلی پور
Designing an integrative model of leagile production and analyzing its influence on the quality of auto parts based on Six Sigma approach with a case study in a manufacturing company,,۱۳۹۰
آرش شاهین, رضوان جابری
Selecting Outsourcing Strategies in Single Level Bidirectional Service Supply Chain: A Proposed Approach,,۱۳۹۰
آرش شاهین, نرگش رستمیان
An investigation of the relationships between industry structure, strategy type, organizational characteristics and organizational performance: A case study of the food and chemical industries of Iran,,۱۳۹۰
بهمن حاجی پور, محمد طالاری, آرش شاهین
Development of the Kano model: A novel approach based on linear logarithmic transformation with a case study in an air travel agency,,۱۳۹۰
آرش شاهین, نسرین نکویی
Analyzing RCM Indicators in Continuous Production Lines - A Case Study,,۱۳۹۰
احسان پورجواد, هادی شیرویه زاد, آرش شاهین
Development of personnel internal benchmarking by ۳۶۰° feedback approach - with a case study in AT Pipe Company,,۱۳۹۰
آرش شاهین, روح الله شیخ ابومسعودی
Service Quality Gaps and Six Sigma,,۱۳۹۰
علی دهقان, آرش شاهین, بهنام زنوزی
طراحی اثرزدای کیفیت خدمات با تلفیق آزمای شهای تاگوچي و روش سروکوال دريک آژانس مسافرتي,,۱۳۹۰
آرش شاهین, نسیبه جنتیان
Analyzing the Relationship between Customer Satisfaction and Loyalty in the Software Industry - With a Case Study in Isfahan System Group,,۱۳۹۰
آرش شاهین, علی اصغر آبادانی, محمدحسین مشرف جوادی
Developing Decision Making Grid for Maintenance Policy Making Based on Estimated Range of Overall Equipment Effectiveness,,۱۳۹۰
آرش شاهین, محمدرضا عطارپور
Positioning of Top Four Cement Brands of Isfahan by Perceptual Map,,۱۳۹۰
مسعود جمالی, آرش شاهین, علی عطافر, علی صنایعی
Investigate the Internal and External Factors for Feasibility of the Establishment of the Electronic Commerce in the Pishgaman Kvair Co,,۱۳۹۰
علی صنایعی, آرش شاهین, راضیه فلاح, مهدی احمدی ندوشن
Prioritizing internal service quality dimensions using TOPSIS Technique (With a case study in Isfahan Steel Mill Co.),,۱۳۹۰
الهام مهرپرور, آرش شاهین, هادی شیرویه زاد
ارائه مدلی تلفیقی از روشهای خوشه بندی و QFD به منظور بهبود کیفیت خدمات بر اساس نوع مشتري با مطالعه موردي در بانک سامان قم,,۱۳۹۰
آرش شاهین, رضا صالح زاده, مهسا قندهاری
Effects of Demographic and Personal Factors on Job Burnout: An Empirical Study in Iran,,۱۳۹۰
علی عطافر, نسترن سیمار اصل, آرش شاهین
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفيقي کانو و قوانين انجمني,,۱۳۹۰
آرش شاهین, رضا صالح زاده
Studying Relationship between Perceived Organizational Justice and Organizational Salience (Case Study: Khorshid Hospital’s Personals),,۱۳۹۰
Parnian Dabbagh, علی نصراصفهانی, آرش شاهین
The relationship between enhancement of human resource productivity and knowledge management in Iranian libraries: A correlation analysis,,۱۳۹۰
علی عطافر, مریم سلیمانی, علی شه نظری, آرش شاهین
حاکمیت مولفه های تعالی بر اساس مدل EFQM(مطالعه موردی یک گروه صنعتی),,۱۳۹۰
مهدی ابزری, آرش شاهین, مجید محمد شفیعی
Lead Time Improvement by Supplier Relationship Management,,۱۳۹۰
علیرضا مومیوند, آرش شاهین
Prioritization of Service Quality Dimension and Performance Indicators Using Analytic Network Process with the Approach of Balanced Score Card; a Case Study,,۱۳۹۰
الهام حجتی, آرش شاهین, هادی شیرویه زاد
مقایسه طراحی آزمایش ها به روش های تاگوچی و سنتی و شاینين با يکديگر: يک مطالعه موردي,,۱۳۹۰
علیرضا مومیوند, امیرحسین نوارچیان, آرش شاهین
The Analysis of Organizational Diagnosis on Based Six Box Model in Universities,,۱۳۸۹
حمید رحیمی سمیرمی, سیدعلی سيادت, رضا هويدا, آرش شاهين, حسنعلي بختيارنصرآبادي, عزيزالله اربابي
Estimation of customer dissatisfaction based on service quality gaps by correlation and regression analysis in a travel agency,,۱۳۸۹
آرش شاهین, نسیبه جنتیان
Critical Discussion on the Relationship between Failure Occurrence and Severity Using Reliability Functions,,۱۳۸۹
آرش شاهین, Mohammad Javad Ranjbar, Saeed Abedi
Service Blueprinting: An Effective Approach for Targeting Critical Service Processes – With a Case Study in a Four-Star International Hotel,,۱۳۸۹
آرش شاهین
Developing the Models of Service Quality Gaps: A Critical Discussion,,۱۳۸۹
آرش شاهین, منیره سامع
Correlation Analysis of Service Quality Gaps in a Four-Star Hotel in Iran,,۱۳۸۹
آرش شاهین, رضا دبستانی
The relationship between organisational behaviour and corporate entrepreneurship: an empirical study in Iran industries,,۱۳۸۹
آرش شاهین, بهروز بهشتین
Developing a Relationship Matrix for Organizational Learning and Innovativeness:With A Case Study In a Manufacturing Company,,۱۳۸۹
آرش شاهین, زهرا زینلی
Group Technology (GT) and Lean Production: A Conceptual Model for Enhancing Productivity,,۱۳۸۹
آرش شاهین, نسییبه جنتیان
Service Poka Yoke,,۱۳۸۹
آرش شاهین, مریم قاسم آقایی
Integration of EFQM and Ultimate Six Sigma: A Proposed Model,,۱۳۸۹
آرش شاهین, رضا پوربهمن
الگویی برای عوامل تاثیر گذار و تاثیر پذیر در مدیريت ارتباط با مشتري از طريق تلفن همراه: مطالعه اي در آژانس هاي مسافرتي شهر اصفهان,,۱۳۸۹
آرش شاهین, احسان تیموری
Proposing an Integrated Framework of Seven Basic and New Quality Management Tools and Techniques: A Roadmap,,۱۳۸۹
آرش شاهین, S. M. Arabzad, M. Ghorbani
Kano Model: A Dynamic Approach for Classifying and Prioritizing Requirements of Airlines Travellers - With Three Case Studies on International Airlines,,۱۳۸۸
آرش شاهین, M. Zairi
SSCM: Service Supply Chain Management,,۱۳۸۸
آرش شاهین
Evaluating the Application of Learning Requirements Planning Model in the ERP Project of Esfahan Steel Company,,۱۳۸۸
آرش شاهین, Sahar Sadri, Roya Gazor
Packaging elements and consumer buying decisions,,۱۳۸۸
بهرام رنجبریان, سمیه محمودی, آرش شاهین
ارزیابی نمایندگی های فروش با استفاده از تجزیه و تحلیل سلسله مراتبي (AHP),,۱۳۸۷
آرش شاهین, یاسر کلیج
نقش نظام مدیریت منابع انسانی در کارآفرینی سازمانی,,۱۳۸۷
علی شائمی برزکی, آرش شاهین, مهدی یزدان شناس
The relationship between quality and productivity: a new perspective,,۱۳۸۷
آرش شاهین
Design for Six Sigma (DFSS): lessons learned from world-class companies,,۱۳۸۷
آرش شاهین
Integrative approaches and frameworks of lean Six Sigma: a literature perspective,,۱۳۸۷
آرش شاهین, مهدی علی نواز
Environmental Management Systems (EMS): Models and Frameworks,علوم اداری واقتصاد-دانشگاه اصفهان,۱۳۸۷
آرش شاهین
مروری بر موانع توسعه کارآفرینی,,۱۳۸۶
آرش شاهین
Integration of CRM and QFD: A Novel Model for Enhancing Customer Participation in Design and Delivery,,۱۳۸۶
آرش شاهین, پیام نیک نشان
الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران,,۱۳۸۶
اصغر حق شناس, مهدی جمشیدیان, علی شائمی برزکی, آرش شاهین, مهدي يزدان شناس
ارزیابی و انتخاب تیم های پروژه های شش سیگما با استفاده از تصمیم گيري چند معياره,,۱۳۸۶
آرش شاهین
In-Flight Service Quality Dimensions: A Comprehensive Review,,۱۳۸۶
آرش شاهین
بررسی رویکردهای وفاداری مشتری,,۱۳۸۶
آرش شاهین, هادی تیموری
Job satisfaction and its influence on organizational performance,علوم مدیریت ایران-انجمن علوم مدیریت ایران,۱۳۸۵
مهدی جمشیدیان, آرش شاهین
ارائه الگویی برای تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و شش سيگما,,۱۳۸۵
آرش شاهین, سید محمد کاظمی
Prioritization of key performance Indicators - An integration of analytical hierarchy process and goal setting,,۱۳۸۵
آرش شاهین, محمد علی مهبد
Corporate governance as a critical element for driving excellence in corporate social responsibility,,۱۳۸۵
آرش شاهین, Prof. M. Zairi
Customer requirements segmentation (CRS): A prerequisite technique for quality function deployment (QFD),,۱۳۸۵
آرش شاهین, چان
روشها و ابزارهای مدیریت کیفیت و چگونگی انتخاب و طبقه بندی آنها,,۱۳۸۵
آرش شاهین, مهدی جمشیدیان
مدلسازی رابطه بین تغییر سازمانی و رفتار کارکنان,,۱۳۸۵
آرش شاهین
strategic management, Benchmarking and the Balanced Scorev Card (BSC)An integrated Methodology,,۱۳۸۵
آرش شاهین, professor mohamed zairi
INFORMATION TECHNOLOGY IN SERVICE ORGANIZATIONS,,۱۳۸۴
آرش شاهین, مهدی جمشیدیان
تولید و مدیریت ضایعات: الگو سازی عوامل موفقیت در صنایع توليدي ژاپن,,۱۳۸۳
آرش شاهین
Integration of FMEA and the Kano Model: An Exploratory Examination,,۱۳۸۳
آرش شاهین
مدل SERVQUAL و نقش آن در اندازه گیری شکاف های کیفیت خدمات با مطالعه ای موردی در ايران و مقايسه آن با نمونه خارجي,,۱۳۸۳
آرش شاهین, داود عامری گلستان, بابک صارمی
نقدی بر کتاب کنترل کیفیت اماری,,۱۳۸۳
آرش شاهین
نگهداری بهره ور فراگیر (TPM) و مدل های تلفیقی ان با فنون و نظام های کیفيت,,۱۳۸۳
آرش شاهین
جستجو:
|
(۱۱۵۳۸),,۱۳۸۵/۰۱/۰۱ _ ۱۳۸۵/۰۱/۰۱,آرش شاهین, حامد احمدی
(۱۱۵۳۶),,۱۳۸۵/۱۲/۰۲ _ ۱۳۸۵/۱۲/۰۲,آرش شاهین, ابراهیم برجی دولت آباد
(۱۰۷۵۱),,۱۳۸۴/۱۰/۰۱ _ ۱۳۸۴/۱۰/۰۱,آرش شاهین, پیام نیک نشان
Prioritization of Change:Integration of FMEA and Change M anagement (۱۱۷۳۲),,۱۳۸۵/۰۱/۰۱ _ ۱۳۸۵/۰۱/۰۱,آرش شاهین, علی مهبد
Indicators of Supply Chain Management (SCM)performance and Supplier Selection (۵۰۰۴),,۱۳۸۳/۱۱/۲۶ _ ۱۳۸۳/۱۱/۲۶,آرش شاهین, مهدی جمشیدیان
Critical Success Factors in Project Management: A Camperhensive Review (۱۱۱۹۷),,۱۳۸۳/۱۲/۱۲ _ ۱۳۸۳/۱۲/۱۲,آرش شاهین, مهدی جمشیدیان
Service Quality Gaps and Six Sigma With a Case Study on CCG(Customer Centrc Group) Co (۳۵۳۷),Second International Conference on Six Sigma,۱۳۸۴/۱۰/۱۱ _ ۱۳۸۴/۱۰/۱۱,آرش شاهین, علی دهقان, البدوی
Quality Managers of The Future: New Perspectives (۱۵۸۲),۶th International Conference of Quality Managers,۱۳۸۴/۰۴/۲۶ _ ۱۳۸۴/۰۴/۲۶,آرش شاهین
Robust Desing:An Advanced Quality Engineering Methodology for Change Management in the Third Millennium (۱۶۹۱),۷th International Conference of Quality Managers,۱۳۸۵/۰۴/۱۹ _ ۱۳۸۵/۰۴/۱۹,آرش شاهین
Service Encounter Selection (SES): An Effective Approach For Targeting Service Encounters (۵۷),(The ۸th International Conference on Quality Management for Organizational and Regional Development - QMOD۲۰۰۵,۱۳۸۴/۰۴/۰۸ _ ۱۳۸۴/۰۴/۰۸,آرش شاهین, مهدی جمشیدیان
Work enthics and organizational performance in Iran (۳۴۶۲),Qulity Management for Organisational and Regional Development - QMOD۲۰۰۵,۱۳۸۴/۰۵/۰۷ _ ۱۳۸۴/۰۵/۰۷,مهدی جمشیدیان, آرش شاهین
Total Productive Administration (TPA) Simulation TPM Aethodology for Product Support and Administration (۹۷۴۱),,۱۳۸۴/۰۹/۲۹ _ ۱۳۸۴/۰۹/۲۹,آرش شاهین
Total Quality Design (TQD), Value and Robust Design for Manufacturing Quality Products (۳۶۵۲),Tehran International Congress on Manufacturing Engineering,۱۳۸۴/۰۹/۲۱ _ ۱۳۸۴/۰۹/۲۱,آرش شاهین
Six Segma Critical Success Factors : A Comprehensive Review (۲۹۳۷),International Conference on Problem Solving Strategies & Techniques,۱۳۸۵/۰۹/۰۵ _ ۱۳۸۵/۰۹/۰۵,آرش شاهین
Customer complaints management and empowerment (۷۴۹۷),,۱۳۸۵/۰۹/۱۸ _ ۱۳۸۵/۰۹/۱۸,آرش شاهین
(۱۴۳۹۱),,۱۳۸۴/۰۲/۲۱ _ ۱۳۸۴/۰۲/۲۱,آرش شاهین
(۱۱۲۱۲),,۱۳۸۴/۰۸/۰۱ _ ۱۳۸۴/۰۸/۰۱,آرش شاهین
(۹۷۷۲),,۱۳۸۴/۰۶/۲۰ _ ۱۳۸۴/۰۶/۲۰,آرش شاهین, اصغر حق شناس
A Comprehensive Approach for Maintenance Performance Measurement (۸۵۸۲),,۱۳۸۲/۰۴/۲۵ _ ۱۳۸۲/۰۴/۲۵,آرش شاهین
(),,۱۳۸۲/۰۹/۱۵ _ ۱۳۸۲/۰۹/۱۵,آرش شاهین, ایران غازی
(),,۱۳۸۳/۱۱/۲۷ _ ۱۳۸۳/۱۱/۲۷,آرش شاهین, پیام نیک نشان
(),,۱۳۸۳/۱۱/۲۷ _ ۱۳۸۳/۱۱/۲۷,آرش شاهین, مهدی جمشیدیان
(),,۱۳۸۳/۱۲/۰۶ _ ۱۳۸۳/۱۲/۰۶,آرش شاهین, محمود مالکی
Culture, Quality and Organizational Performance (۱۱۸۵۶),,۱۳۸۲/۰۷/۲۰ _ ۱۳۸۲/۰۷/۲۰,آرش شاهین
ISO ۹۰۰۰ or TQM: Which One First? (۶۸۲۴),,۱۳۸۳/۰۴/۱۵ _ ۱۳۸۳/۰۴/۱۵,مهدی جمشیدیان, آرش شاهین
ISO ۹۰۰۰ and TQM: A Transition Model (۶۸۲۴),,۱۳۸۳/۰۴/۱۵ _ ۱۳۸۳/۰۴/۱۵,آرش شاهین
SQFD: Designing a Comprehensive Quality Function Deployment (QFD) for Service Applications (),,۱۳۸۳/۰۶/۳۰ _ ۱۳۸۳/۰۶/۳۰,آرش شاهین
Service Process Design Characteristics (SPDCs): A Comprehensive Study of the Main Pillars for Competition (۷۴۹۶),,۱۳۸۳/۰۹/۲۸ _ ۱۳۸۳/۰۹/۲۸,آرش شاهین
TPM Implementation: Obstacles, Critical Success Factors and Change Management (۱۲۱۴۹),,۱۳۸۷/۰۳/۲۰ _ ۱۳۸۷/۰۳/۲۰,آرش شاهین
(),,۱۳۸۶/۰۹/۲۰ _ ۱۳۸۶/۰۹/۲۰,آرش شاهین, زهرا ابوالحسنی
(۸۵۳۳),,۱۳۸۶/۱۰/۲۰ _ ۱۳۸۶/۱۰/۲۰,آرش شاهین, حامد احمدی
(۸۵۳۳),,۱۳۸۶/۱۰/۲۰ _ ۱۳۸۶/۱۰/۲۰,آرش شاهین, رضوان جابری, آزاده هراتیان
(۷۴۹۹),,۱۳۸۶/۱۱/۱۱ _ ۱۳۸۶/۱۱/۱۱,آرش شاهین, مهیار نظری, سعیده بقایی
Service Quality Dimensions (SQDs): A Comprehensive Proposal for Application in Higher Education (۸۵۱۲),,۱۳۸۳/۰۱/۳۰ _ ۱۳۸۳/۰۱/۳۰,آرش شاهین, مهدی جمشیدیان
Agile Manufacturing and Quality Managers' Challenges in the ۳rd Millennium (۱۲۶۰۷),,۱۳۸۶/۰۴/۲۰ _ ۱۳۸۶/۰۴/۲۰,آرش شاهین, مهدی جمشیدیان
Analysis of Six Sigma Critical Success Factors in Iranian Car Making Companies (۳۸۰۶),The ۱st Annual Congress of the Middle East Quality Association,۱۳۸۶/۰۱/۰۵ _ ۱۳۸۶/۰۱/۰۵,آرش شاهین
Assessment of TQM Implementation in Healthcare Services: A Case Study in Iran (۳۸۰۶),The ۱st Annual Congress of the Middle East Quality Association,۱۳۸۶/۰۱/۰۵ _ ۱۳۸۶/۰۱/۰۵,علی محمد مصدق راد, آرش شاهین
Models and Dimensions of Service Quality in The Food Industry (۳۹۰۱),The ۲nd International Conference on Social Sciences and Humanities,۱۳۸۷/۰۳/۲۹ _ ۱۳۸۷/۰۳/۲۹,آرش شاهین, مینا بهیان
Integration of Six Sigma and Service Quality Function Deployment - With a Case Study in the Hospitality Industry (۳۹۳۷),The ۳rd International Conference on Six Sigma,۱۳۸۷/۰۹/۲۵ _ ۱۳۸۷/۰۹/۲۵,آرش شاهین
Dynamic IPA for Conforming Time Based Customer Changing Needs (۳۹۴۰),The ۳rd International Quality Congress Middle East,۱۳۸۸/۰۱/۱۷ _ ۱۳۸۸/۰۱/۱۷,آرش شاهین
A Comprehensive Framework for TQM Soft Factors (۳۹۴۰),The ۳rd International Quality Congress Middle East,۱۳۸۸/۰۱/۱۷ _ ۱۳۸۸/۰۱/۱۷,آرش شاهین, رضا دبستانی
(۹۷۴۴),,۱۳۸۷/۰۸/۱۹ _ ۱۳۸۷/۰۸/۱۹,مجید توسلی کجانی, آرش شاهین, میثم نصرالهی
(),,۱۳۸۹/۰۸/۰۵ _ ۱۳۸۹/۰۸/۰۵,آرش شاهین, انسیه بخشی
(),,۱۳۸۹/۱۱/۲۸ _ ۱۳۸۹/۱۱/۲۸,شیما سلطان الکتابی, آرش شاهین, رضا طفلان
(),,۱۳۸۹/۱۱/۲۸ _ ۱۳۸۹/۱۱/۲۸,شیما سلطان الکتابی, آرش شاهین, رضا طفلان
(),,۱۳۸۹/۰۸/۰۵ _ ۱۳۸۹/۰۸/۰۵,آرش شاهین, سید محمد امین مرتضوی
(۷۴۹۱),,۱۳۹۰/۰۲/۲۹ _ ۱۳۹۰/۰۲/۲۹,رضا صالح زاده, آرش شاهین
(),,۱۳۹۰/۰۲/۲۸ _ ۱۳۹۰/۰۲/۲۸,رضا صالح زاده, آرش شاهین
(),,۱۳۹۰/۰۸/۲۸ _ ۱۳۹۰/۰۸/۲۸,آرش شاهین, هادی بالوئی جام خانه
(),,۱۳۹۰/۰۸/۲۸ _ ۱۳۹۰/۰۸/۲۸,آرش شاهین, مسعود پور حمیدی
(),,۱۳۹۰/۰۹/۰۲ _ ۱۳۹۰/۰۹/۰۲,الفت گنجی, علی عطافر, آرش شاهین, نازنین میربد
(),,۱۳۹۰/۰۹/۱۰ _ ۱۳۹۰/۰۹/۱۰,آرش شاهین, محسن عارف نژاد
(),,۱۳۹۰/۰۹/۱۰ _ ۱۳۹۰/۰۹/۱۰,آرش شاهین, زهرا زینلی
(),,۱۳۹۰/۰۹/۱۰ _ ۱۳۹۰/۰۹/۱۰,آرش شاهین, رضا صالح زاده
(),,۱۳۹۰/۰۸/۰۲ _ ۱۳۹۰/۰۸/۰۲,محمدجواد رنجبر, آرش شاهین, سعید عابدی, اکبر نیلی پور طباطبایی
(),,۱۳۹۱/۰۳/۲۴ _ ۱۳۹۱/۰۳/۲۴,احسان تیموری, سعیده کتابی, آرش شاهین
(۵۲۸۷),,۱۳۹۱/۰۴/۲۲ _ ۱۳۹۱/۰۴/۲۲,علی عطافر, آرش شاهین, مریم صدوق کسمایی
(),,۱۳۹۲/۰۶/۲۲ _ ۱۳۹۲/۰۶/۲۲,علی عطافر, آرش شاهین, مریم صدوق کسمایی, سیده زهرا حسیني چرياني, سيد حسن موسوي
(),,۱۳۹۲/۰۶/۲۲ _ ۱۳۹۲/۰۶/۲۲,هاجر حسین پور, آرش شاهین, هادی تیموری
(),,۱۳۹۲/۰۶/۲۲ _ ۱۳۹۲/۰۶/۲۲,هاجر حسین پور, آرش شاهین, هادی تیموری
(),,۱۳۹۲/۰۹/۲۰ _ ۱۳۹۲/۰۹/۲۰,مهدیه مظاهری, آرش شاهین, هادی شیرویه زاد
(),,۱۳۹۲/۰۶/۱۴ _ ۱۳۹۲/۰۶/۱۴,الهام جوشن, آرش شاهین, علی صفری
(),,۱۳۹۲/۰۷/۱۷ _ ۱۳۹۲/۰۷/۱۷,آرش شاهین, هادی بالویی جام خانه, جواد خزایی پول
(),,۱۳۹۲/۱۱/۰۷ _ ۱۳۹۲/۱۱/۰۷,امیر پرنیانی فرد, آرش شاهین
(),,۱۳۹۲/۱۱/۰۷ _ ۱۳۹۲/۱۱/۰۷,امیر پرنیانی فرد, آرش شاهین
(),,۱۳۹۲/۱۱/۰۷ _ ۱۳۹۲/۱۱/۰۷,آرش شاهین, سمیه محمدی شاهیوردی, مسلم علی محمدی کمال آبادي, عاطفه نوري
(),,۱۳۹۲/۱۱/۳۰ _ ۱۳۹۲/۱۱/۳۰,فرزانه شاه زیدی, ابراهیم افشارزنجانی, آرش شاهین
(),,۱۳۹۲/۰۶/۱۵ _ ۱۳۹۲/۰۶/۱۵,مهدیه مظاهری, آرش شاهین, هادی شیرویه زاد
Determining Strategic Inventory Ratio in Leagile Supply Chain Considering Desirable Decoupling Point (۸۷۰),۲۰th conference of the international federation of operational research societies,۱۳۹۳/۰۴/۲۲ _ ۱۳۹۳/۰۴/۲۲,مهسا قندهاری, آرش شاهین, اعظم خلیلی
(۱۴۳۴۴),,۱۳۹۳/۰۶/۲۷ _ ۱۳۹۳/۰۶/۲۷,علی گوهرشناسان خراسانی, آرش شاهین, مجید اسماعیلیان
(۱۴۳۴۴),,۱۳۹۳/۰۶/۲۷ _ ۱۳۹۳/۰۶/۲۷,علی گهرشناسان خراسانی, آرش شاهین, مجید اسماعیلیان
(۱۱۲۱۰),,۱۳۹۳/۱۲/۱۹ _ ۱۳۹۳/۱۲/۱۹,آرش شاهین, مولود غلامی
(),,۱۳۹۴/۰۳/۰۷ _ ۱۳۹۴/۰۳/۰۷,بهروز ارباب شیرانی, آرش شاهین, ساسان قاسمی, علی صمیمی
Developing a Decision Making Grid Using Fault Tree Analysis With a Case Study in Mobarakeh Steel Company (),,۱۳۹۴/۱۰/۰۳ _ ۱۳۹۴/۱۰/۰۳,آرش شاهین, اشرف لبیب, سروش امامی, مهدی کرباسیان
(),,۱۳۹۴/۰۹/۰۹ _ ۱۳۹۴/۰۹/۰۹,آرش شاهین, محمد عرب یارمحمدی, محسن عارف نژاد, هادی بالوئی جام خانه, آذر براتی
(),,۱۳۹۴/۰۸/۲۷ _ ۱۳۹۴/۰۸/۲۷,آرش شاهین, علی نقدی, اعظم خلیلی, آذر براتی
(),,۱۳۹۴/۱۰/۰۲ _ ۱۳۹۴/۱۰/۰۲,آرش شاهین, سیما ابراهیمی
(),,۱۳۹۴/۱۰/۰۳ _ ۱۳۹۴/۱۰/۰۳,آرش شاهین, سیما ابراهیمی
(),,۱۳۹۴/۱۰/۰۳ _ ۱۳۹۴/۱۰/۰۳,آرش شاهین, مرضیه رضایی
(),,۱۳۹۴/۱۰/۰۳ _ ۱۳۹۴/۱۰/۰۳,آرش شاهین, مریم دژ طاهریان
(),,۱۳۹۴/۱۲/۱۵ _ ۱۳۹۴/۱۲/۱۵,رضا صالح زاده, آرش شاهین, علی کاظمی, علی شائمی برزکی, افشین جهانبازي
(),,۱۳۹۴/۱۲/۱۵ _ ۱۳۹۴/۱۲/۱۵,رضا صالح زاده, آرش شاهین, علی کاظمی, علی شائمی برزکی, افشین جهانبازي
(),,۱۳۹۵/۱۰/۰۱ _ ۱۳۹۵/۱۰/۰۱,آرش شاهین, محمدرضا عطارپور
(),,۱۳۹۵/۱۰/۰۱ _ ۱۳۹۵/۱۰/۰۱,مهدی نظری, آرش شاهین
(),,۱۳۹۵/۱۰/۰۱ _ ۱۳۹۵/۱۰/۰۱,آرش شاهین, محمدعلی شفیعی
Proposing a Model for the Influence of Size on Agility of Organization With a Case Study in Iran Industries (۴۵۱),۱۴th International Management Conference,۱۳۹۵/۱۰/۰۱ _ ۱۳۹۵/۱۰/۰۱,آرش شاهین, محمدرضا انصاری, آریانا شاهین
An Integrated Framework for Selecting Performance Indicators Based on ELECTRE Method and SMART Criteria With a Case Study in Single Level Bidirectional Service Supply Chain (۴۵۱),۱۴th International Management Conference,۱۳۹۵/۱۰/۰۱ _ ۱۳۹۵/۱۰/۰۱,آرش شاهین, هدی مهرپرور, مهدی کرباسیان
(),,۱۳۹۶/۰۵/۲۹ _ ۱۳۹۶/۰۵/۲۹,آزاده صادقی کلیشادی, آرش شاهین
(),,۱۳۹۶/۰۶/۲۹ _ ۱۳۹۶/۰۶/۲۹,آرزو حسین زاده, آرش شاهین
Supply Chain Risk Management under Covid-۱۹: A Review and Research Agenda (),Second International Conference on Innovations in Business Administration and Economics,۱۳۹۹/۰۶/۱۹ _ ۱۳۹۹/۰۶/۱۹,آرش شاهین
|
جستجو:
|
e-SecQual: a new approach for measuring quality of e-security,Springer,۱۴۰۱,آرش شاهین, هادی بالویی جام خانه, شاهین رضا
The role of e-procurement in supply chains,Springer,۱۴۰۱,آرش شاهین, هادی بالویی جام خانه, رضا شاهین
Supply chain risk management under Covid-۱۹: a review and research agenda,Springer,۱۴۰۱,آرش شاهین, هادی بالویی جام خانه, رضا شاهین
بازارگرایی صادراتی،دریچه ورود به اقتصادپویا,دانشگاه افسری امام علی ع -نز,۱۳۹۹,مهدي مددخاني, علي کاظمي, آرش شاهين, آذرنوش انصاري طادي
مدیریت زنجیره تأمین پایدار,ارکان دانش,۱۳۹۵,آرش شاهین, سید مختار حسيني
مدیریت زنجیره تأمین خدمات,انتشارات ارکان دانش,۱۳۹۴,آرش شاهین, هدی مهرپرور
مدیریت انرژی,جهاد دانشگاهی دانشگاه اصفهان,۱۳۹۳,آرش شاهین
مدیریت کیفیت فراگیر,جهاد دانشگاهی دانشگاه اصفهان,۱۳۹۳,آرش شاهین
وفاداری مشتری: مفاهیم و الگوها(توضیحات:این جلد از کتاب چاپ دوم است اما با اضافات و اصلاحات می باشد.),جهاد دانشگاهی واحد اصفهان,۱۳۹۳,آرش شاهين, هادي تيموري
فصل دوازدهم از کتاب Knowledge Discovery Process and Methods to Enhance Organizational Performance با عنوان Applications of Data Mining in Organizational Behavior,CRC Press- Taylor & Francis Group,۱۳۹۳,آرش شاهین, رضا صالح زاده
«Cost of Quality and Profit Value of Six Sigma » فصل هشتم از کتاب [Six Sigma],AcademyPublish,۱۳۹۲,آرش شاهین, مسعود پور حمیدی
داده کاوی و کاربردهای آن در بازاریابی,انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان,۱۳۹۲,آرش شاهین, رضا صالح زاده, سیداحسان حسيني پور
Six Sigma,Academy Publish,۱۳۹۲,آرش شاهین
فصل سوم از کتاب Quality Management and Six Sigma با عنوان: A Comprehensive Framwork for Six Sigma Critical Success Factors with an Experience in a Developing Country,Scyio,۱۳۸۹,آرش شاهین
مدیریت نوآوری,جهاد دانشگاهی اصفهان,۱۳۸۹,آرش شاهین, ارمغان صادق بیگی
وفاداری مشتری، مفاهیم و الگوها,جهاد دانشگاهی دانشگاه اصفهان,۱۳۸۷,آرش شاهین, هادی تیموري
اصول و فنون شش سیگمای ناب,انتشارات ارکان دانش,۱۳۸۷,آرش شاهین, حامد احمدی
راهنمای ارائه کنفرانس و کارگاه,مرکز توسعه اطلاعات کاربردی (تهران),۱۳۸۷,آرش شاهین
فصل چهارم از کتاب Total Quality Management - Contemporary Perspectives and Cases با عنوان: Quality Function Deployment: A Comprehensive Review,The Icfai University Press,۱۳۸۶,آرش شاهین
SERVQUAL and model of service quality gaps: A framework for determining and prioritizing critical factors in delivering quality service,Icfai University Press,۱۳۸۴,آرش شاهین
راهنمای برتر مدیران کیفیت,نقش مانا,۱۳۸۴,آرش شاهین
جستجو:
|
جستجو:
|
جستجو:
|
تقدیرنامه Emerald از فعالیت های سفیر علمی و نماینده در ایران - ۲۰۱۷,,,۱۳۹۶ ( ۲۰۱۷ )
کاندید پژوهشگر برتر کشوری در سال ۱۳۹۶,,,۱۳۹۶ ( ۲۰۱۷ )
مجری طرح پژوهشی برون دانشگاهی برتردر سال ۱۳۹۴,,,۱۳۹۴ ( ۲۰۱۵ )
جایزه داور بین المللی منتخب ۲۰۱۳ موسسه انتشاراتی Emerald,انگلستان,,۱۳۹۲ ( ۲۰۱۳ )
فعال برگزیده ۱۳۹۲ عرصه کیفیت استان اصفهان,اصفهان,,۱۳۹۲ ( ۲۰۱۳ )
پژوهشگر برگزیده گروه مدیریت دانشگاه اصفهان - ۱۳۹۲,,,۱۳۹۲ ( ۲۰۱۳ )
مجری برتر طرح های پژوهشی برون دانشگاهی دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۹۲,,,۱۳۹۲ ( ۲۰۱۳ )
مقاله الگوی سال ۲۰۱۱ مجلات منتخب برترین سایت مجلات مدیریتی جهان ، Emerald در حوزه حکمرانی سازماني,,,۱۳۹۰ ( ۲۰۱۱ )
پژوهشگر نمونه سال ۱۳۹۰ سومین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان,,,۱۳۹۰ ( ۲۰۱۱ )
پزوهشگر برگزیده کشور - ۱۳۸۹,,,۱۳۸۹ ( ۲۰۱۱ )
پژوهشگر برگزیده استان اصفهان,,,۱۳۸۹ ( ۲۰۱۱ )
مجری برگزیده طرح های برون دانشگاهی دانشگاه اصفهان,,,۱۳۸۹ ( ۲۰۱۱ )
پژوهشگر برگزیده دانشگاه اصفهان - گروه مدیریت,,,۱۳۸۹ ( ۲۰۱۱ )
جایزه داور بین المللی منتخب ۲۰۱۰ موسسه انتشاراتی Emerald,انگلستان,,۱۳۸۹ ( ۲۰۱۰ )
جایزه مقاله برتر سال ۲۰۰۹ مجله TQM مؤسسه Emerald,انگلستان,,۱۳۸۸ ( ۲۰۰۹ )
پژوهشگر نمونه دانشگاه,,,۱۳۸۷ ( ۲۰۰۸ )
مقاله برتر شاخه TQM کنفرانس سالانه کیفیت خاور میانه,,,۱۳۸۶ ( ۲۰۰۷ )
|
شماره درس نام درس زمان ارائه مکان ارائه تاریخ امتحان زمان امتحان
۰۵۶ مدیریت کیفیت فراگیر ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ سه شنبه ۰۸:۰۰-۱۰:۰۰
۲۱۵ زبان تخصصی۳ صنعتی ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ چهارشنبه ۱۰:۰۰-۱۲:۰۰
۳۵۱ مدیریت عملیات خدمات پیشرفته ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ شنبه ۰۸:۰۰-۱۰:۰۰
۰۲۲ مدیریت عملیات ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ شنبه ۰۸:۰۰-۱۰:۰۰
زبان تخصصی ۲ صنعتی - کارشناسی
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶
Powered by DorsaPortal
اندازه فونت
بزرگنمایی
عدم نمایش تصاویر
تضاد رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی