۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

بازدید سرپرست دانشگاه اصفهان از خوابگاه های دانشجویی (گزارش ویدئویی)

سرپرست دانشگاه اصفهان به اتفاق معاون دانشجویی و مدیر امور دانشجویی، پیش از ظهر امروز پنجشنبه 18 فروردین ماه، همزمان با از سرگیری آموزش حضوری، از خوابگاه های دانشگاه بازدید به عمل آورد.

سرپرست دانشگاه اصفهان به اتفاق معاون دانشجویی و مدیر امور دانشجویی، پیش از ظهر امروز پنجشنبه 18 فروردین ماه، همزمان با از سرگیری آموزش حضوری، از خوابگاه های دانشگاه بازدید به عمل آورد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان در این بازدید ضمن ابراز خرسندی و تشکر از معاونت دانشجویی در خصوص اقدامات و تمهیدات انجام شده در راستای ارایه تسهیلات رفاهی مناسب به دانشجویان خوابگاهی، از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

شایان ذکر است در این بازدید، دکتر رضا علی نوروزی معاون دانشجویی دانشگاه به اتفاق مدیر امور دانشجویی، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده در حوزه معاونت دانشجویی ارایه نمودند.

همچنین گزارش کاملی از روند اطلاع رسانی ها، ثبت نام، پذیرش و اسکان دانشجویان و اقدامات انجام شده در حوزه حفاظت فیزیکی، به ترتیب از سوی آقای جهانگیری رئیس اداره امور خوابگاه ها و آقای سراج رئیس اداره حفاظت فیزیکی دانشگاه ارایه شد.

گفتنی است در این بازدید، دکتر حسین هرسیج، ضمن ارزیابی روند بهسازی امکانات و تجهیزات خوابگاه ها، از نزدیک در جریان امور خوابگاه دانشجویان قرار گرفت. وی ضمن گفتگو با جمعی از دانشجویان و پرسنل خوابگاه ها، از ارایه پیشنهاد و نقطه نظرات آنان استقبال و تلاش جدی برای بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان را از اولویت های مدیریت دانشگاه عنوان کرد.

برای مشاهده فیلم بازدید در آپارات دانشگاه بر روی لینک زیر کلیک نمایید: 
https://aparat.com/v/0tWay
 
تاریخ:
1401/01/18
تعداد بازدید:
12898
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal