۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

تأکید سرپرست دانشگاه اصفهان بر آمادگی به منظور آغاز آموزش های حضوری در سال جدید

سرپرست دانشگاه اصفهان در نشست عصرروزگذشته شورای دانشگاه با اشاره به آمادگی تمامی معاونت‌ها، دانشکده ها و واحد‌های دانشگاه اصفهان برای حضوری شدن آموزش ، برکیفیت آموزش حضوری و پاسخگویی در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی تأکید کرد.


سرپرست دانشگاه اصفهان در نشست عصرروزگذشته شورای دانشگاه با اشاره به آمادگی تمامی معاونت‌ها، دانشکده ها و واحد‌های دانشگاه اصفهان برای حضوری شدن آموزش ، برکیفیت آموزش حضوری و پاسخگویی در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی تأکید کرد.

در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای دانشگاه اصفهان که به همت معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان و باحضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و شورای آموزشی دانشکده ها برگزار شد، سرپرست دانشگاه اصفهان با اشاره به آمادگی تمامی معاونت‌ها، دانشکده ها و واحد‌های این دانشگاه برای حضوری شدن آموزش، بر کیفیت آموزش حضوری و پاسخگویی در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی تأکید کرد.

دکتر حسین هرسیج در ادامه به سیاست های دانشگاه اصفهان در سال 1401 و تفویض اختیار مالی به معاونت های دانشگاه اشاره کرد و افزود: تخصیص بودجه های پژوهشی به دانشکده ها طبق عملکرد و ارزیابی ازدانشکده ها و براساس شاخص های مذکور صورت می گیرد.

در ادامه این نشست موضوع حضوری شدن آموزش در دانشگاه اصفهان طرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

براساس تصمیم اخذ شده مقرر گردید اطلاعیه و جزئیات مربوط به آموزش حضوری دانشجویان در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پس از تعطیلات نوروز1401 به آگاهی عموم دانشگاهیان رسانده شود.

در ادامه این نشست دبیرکمیته علم سنجی و ارتقاء رتبه دانشگاه اصفهان به جایگاه این دانشگاه در رتبه بندی ها و بررسی های انجام شده از وضعیت کنونی دانشگاه اصفهان در ایران و جهان پرداخت.

دکتر منصوری با بیان اهمیت ویژه توجه به رتبه بندی دانشگاه، بر تلاش بیش از پیش همکاران دانشگاهی در این خصوص تأکید کرد.

وی با اشاره به شاخص های کلیدی ارتقاء رتبه دانشگاه، راهکارهای ارتقای جایگاه دانشگاه در رتبه بندی ها و چگونگی انجام فعالیت های اثربخش در راستای مسئله محوری را تشریح کرد.

تاریخ:
1400/12/25
تعداد بازدید:
12259
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal