۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

راه اندازی کاروان سلامت در دانشگاه اصفهان

مرکز بهداشت دانشگاه اصفهان با راه اندازی کاروان سلامت، به منظور آگاهی بخشی دانشگاهیان در دو بخش آموزش و سنجش به تشریح ویروس کرونا و نحوه صحیح مقابله با آن پرداخت.

مرکز بهداشت دانشگاه اصفهان با راه اندازی کاروان سلامت، به منظور آگاهی بخشی دانشگاهیان در دو بخش آموزش و سنجش  به تشریح ویروس کرونا و نحوه صحیح مقابله با آن پرداخت.

به گزارش وب سایت خبریuinews  واحد HSE مرکز بهداشت دانشگاه اصفهان با همکاری پزشکان این مرکز، با راه اندازی کاروان سلامت در دو بخش آموزش و سنجش سلامت، در راستای ارتقاء سطح اطلاعات همکاران اقدام نمود.

 شایان ذکر است این کاروان به مناسبت هفته سلامت در دو بخش کلاس های آموزشی و سنجش سلامت در حال برگزاری است و تا کنون  8 کلاس برای 12 واحد برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

کارشناسان واحد HSE مرکز بهداشت و پزشکان مرکز بهداشت با حضور در کلاس های کاروان سلامت به تشریح ویروس کرونا،علائم بروز بیماری، راه های انتقال بیماری، راه های تشخیص، واکسیناسیون و  اصول قرنطینه  پرداختند. همچنین در بخش حفاظتی نیز مباحث مربوط به بهداشت فردی،معرفی انواع ماسک ، روش های استفاده از ماسک ، باز تعویض ماسک، روش های دفع ماسک های آلوده و تست نشتی ماسک، صحبت نمودند.

لازم به ذکر است ...................
 
برای مطالعه این خبر بر روی لینک کلیک نمایید 
تاریخ:
1400/02/14
تعداد بازدید:
6513
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal