۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری(ره) و روز معلم

دکتر هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره)، روز معلم را تبریک گفت.

دکتر هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره)، روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ستون دانش و داد است استاد

برای علم، بنیاد است استاد

با سلام و درود به پیشگاه گوهرهای ناب علم و اندیشه، اساتید گرانقدر، پر تلاش و فرهیخته دانشگاه اصفهان

در آستانه شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد، ضمن تبریک به محضر یکایک شما اعضای هیات علمی گرانقدر، همت و تلاش همکاران ارجمند را در ارتقا و گسترش علم و دانش و تربیت فرزندان این مرز و بوم ارج نهاده و از شما صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

بدیهی است در شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کووید 19، امکان گرد هم آمدن و دیدار حضوری از همه ما سلب شده و سعادت برگزاری بزرگداشت و تجلیل از مقام بلند شما بزرگواران به صورت چهره به چهره از بنده سلب شده است، از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما اساتید گرانقدر دارم و تلاش مجدانه و دلسوزانه شما، در برگزاری کلاس های آموزش به صورت الکترونیکی و آنلاین و پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه را ارج می نهم و امیدواریم این بار نیز همچون گذشته از حل مشکلات و مسائل پیش رو سربلند و سرافراز بیرون آییم.

بدون تردید ارتقا رتبه دانشگاه اصفهان در نظام های معتبر رتبه بندی جهانی، کسب مقام های ملی و بین المللی در زمینه های آموزشی و پژوهشی و از همه مهمتر تربیت نیروی انسانی با فرهنگ، با دانش و کارآفرین، مرهون زحمات شبانه روزی شما اساتید متعهد و مجرب است.

امید است، تک تک اعضای هیات علمی محترم با توجه به حوزه تخصص و دانش خویش، همه توان خود را در راستای رفع مشکلات جامعه و فائق آمدن بر کلیه مسائل چه در دوران کنونی و چه پس از آن، با توجه به تبعاتی که با گذر از این بحران، از جنبه های مختلف در پیش رو داریم به کار گیرند و موجبات توسعه پایدار کشور را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و یاد و خاطره همکارانی که شمع وجودشان در سال گذشته خاموش گشت، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد را به همه اساتید فرهیخته و جامعه دانشگاهی معزز، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون در عرصه علم و دانش را خواستارم.

دکتر هوشنگ طالبی

رییس دانشگاه اصفهان

تاریخ:
1400/02/11
تعداد بازدید:
6805
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal