۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تسلیت رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت درگذشت دکتر غلامعباس توسلی استاد فرهیخته جامعه شناسی کشور

دکتر هوشنگ طالبی، رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت درگذشت دکتر غلامعباس توسلی استاد فرهیخته جامعه شناسی کشور و اولین رییس دانشگاه اصفهان بعد از انقلاب اسلامی، پیام تسلیت صادر نمودند.


دکتر هوشنگ طالبی، رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت درگذشت دکتر غلامعباس توسلی استاد فرهیخته جامعه شناسی کشور و  اولین رییس دانشگاه اصفهان بعد از انقلاب اسلامی، پیام تسلیت صادر نمودند.

هوالباقی 

انا لله و انا الیه راجعون 

درگذشت جناب آقای دکتر غلامعباس توسلی اندیشمند فرهیخته جامعه شناسی کشور، استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و رییس اسبق دانشگاه اصفهان، موجب تأثر و تألم گردید

خدمات ارزشمند و ماندگار این استاد فرزانه در حوزه های جامعه شناسی و تربیت دانش آموختگان بسیار در علوم اجتماعی کشور یاد و خاطره این استاد فرهیخته و برگزیده جشنواره فارابی را ماندگار نموده است به طوری که از دست دادن این شخصیت بزرگوار بسیار سنگین و جبران ناپذیر است.

اینجانب برخود فرض می دانم، از طرف خود و همکاران دانشگاه اصفهان این فقدان و ضایعه بزرگ را به جامعه بزرگ علمی و دانشگاهی کشور به خصوص خانواده بزرگ دانشگاه و خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید آرزوی علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده آن مرحوم و جمیع وابستگان، دلبستگان و شاگردان صبر جمیل مسالت دارم.

 دکتر هوشنگ طالبی

رییس دانشگاه اصفهان

 

تاریخ:
1399/07/26
تعداد بازدید:
8411
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal