۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

معارفه رییس دانشکده فیزیک دانشگاه اصفهان

جلسه معارفه رییس دانشکده فیزیک، با حضور رییس دانشگاه،معاون پژوهش و فناوری، معاون اداری و مالی و رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ،در محل تالار دکتر رزمجو برگزار و ضمن اشاره به سابقه و قدمت این دانشکده، بر تربیت دانش آموختگان فرهیخته و سرآمد تاکید شد.

جلسه معارفه رییس دانشکده فیزیک، با حضور رییس دانشگاه،معاون پژوهش و فناوری، معاون اداری و مالی  و رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ،در محل تالار دکتر رزمجو برگزار و ضمن اشاره به  سابقه و قدمت این دانشکده، بر تربیت دانش آموختگان فرهیخته و سرآمد تاکید شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در مراسم معارفه دکتر محمدرضا عبدی به عنوان رییس دانشکده فیزیک اظهار داشت: دانشکده فیزیک یکی از مجموعه های پر ظرفیت دانشگاه است که رد پای بزرگان علم و دانش در این دانشکده، همواره موجبات اعتبار و افتخار دانشگاه را فراهم کرده است.  

دکتر طالبی در ادامه ضمن اشاره به روند توسعه گروه فیزیک و تبدیل شدن آن به دانشکده اظهار داشت: بحث دانشکده شدن گروه فیزیک بیش از یک سال است که در کمیته ساختار دانشگاه مطرح و پس از بررسی های لازم ، قابلیت دانشکده شدن برای این گروه که شاخص های مورد نیاز را دارا بود، مورد تایید و تصویب هیات رییسه دانشگاه قرار گرفت.

رییس دانشگاه در ادامه تصریح نمود: در فرایند دانشکده شدن گروه فیزیک،.....................
 
برای مطالعه این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/07/22
تعداد بازدید:
7963
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal